decor
decor

На Тайвані завдяки аналізу Big Data створюють нові рецепти піци

< Назад
На Тайвані завдяки аналізу Big Data створюють нові рецепти піци

13.08.2021

Завдяки Big Data традиційні тайванські делікатеси стали оригінальними наповнювачами піци; свиняча кров використовується для приготування коржа, а яйця слугують начинкою. Поєднання цих традиційних інгредієнтів може здатися незвичним. Нова страва має назву Cilantro Century Egg Pig’s Blood Cake Pizza.

У зв’язку із пандемією COVID-19 популярність фастфуду у Тайвані різко виросла. Саме тому мережа піцерій Pizza Hut Holdings LLC проаналізувала дописи користувачів у соціальних мережах та створила хмару даних про потенційні нові складові страв.

“Ми застосували активне соціальне слухання та аналіз великих даних, щоб краще зрозуміти вподобання наших клієнтів. Дослідження соціальних мереж показує, що клієнти із Тайваню дуже цінують традиційні смаки та оригінальні харчові поєднання”, – розповів Ентоні Люнг, генеральний менеджер Pizza Hut Taiwan.

Зауважимо, що не вперше у Тайвані поєднують західні та локальні інгредієнти. У 2019 Domino’s Pizza Inc. приготували піцу з дуріаном, яка має виражений різкий аромат. Також у той же час були представлені декілька локальних різновидів піци на основі традиційних тайванських продуктів. 

Створення Cilantro Century Egg Pig’s Blood Cake Pizza від Pizza Hut було пов’язане зі збільшеним попитом на замовлення західних продуктів, оскільки тайванці через Covid-19 були ізольовані вдома. За даними Міністерства економіки Тайваню, такі західні корпорації як Pizza Hut, Domino’s та KFC збільшили обсяги продажу, в той час, як звичайні харчові продукти стали менш розповсюдженими серед тайванців.

“Під час тотальної ізоляції людям потрібна проста, чиста та дешева їжа. Саме це й стало причиною збільшення популярності американських мереж швидкого харчування”, – зазначив Кен Чен, засновник аналітичної компанії iCHEF.

Сунджун Пак, доцент Національного університету у Тайбеї, зазначає: “Збільшений рівень попиту на нетрадиційні піци дуже яскраво показує бажання тайванців слідувати за трендами та модними тенденціями”. 

Yum! Brands Inc., яка представляє Pizza Hut, KFC і Taco Bell за франшизою у більш ніж 150 країнах у деяких азійських країнах дотримується вектору адаптації, або локалізації.  Наприклад, у Південній Кореї є піца пулькогі з маринованою телятиною BBQ. А ось в Індії є курка у маслі. Японія, у свою чергу, експериментувала з натто — традиційною їжею із ферментованих соєвих бобів.

Метод на основі аналізу великих даних виявився дуже ефективним на Тайвані. Як і попередні незвичні начинки піци, цей смак швидко завоював популярність у соціальних мережах. Популярний актор із 1,6 мільйона підписників на Facebook, Аарон Ян у своєму дописі зазначив, що піца має неймовірний смак. 

“Час від часу тайванці просто божеволіють від популярної та нової їжі. Схоже, що смак зовсім не є пріоритетом для них”, — прокоментувала письменниця та режисерка Клариса Вей, яка спеціалізується на локальній їжі та культурі.

Здається, що саме за цією логікою і вчинив IT-спеціаліст Генрі Хунг, який замовив новинку Pizza Hut на онлайн-зустріч зі своїми друзями під час ізоляції. 

“Я замовив цю нову піцу тільки із цікавості та бажання спробувати щось незвичне. Загалом смак був непоганим, а не думаю що колись повторю замовлення”, — зазначив Хунг. 

Більшість клієнтів ресторану зазначили, що запах піци здався їм дещо неприємним та несмачним, але вони не пошкодували, що спробували піцу на смак. Навіть якщо клієнти замовляють новинку тільки із цікавості та ставляться до неї неоднозначно, це все одно позитивно впливає на продажі ресторану. Цей кейс показує, як аналітика великих даних може призводити до неочікуваних результатів навіть у “нетехнічних” індустріях. 

< Назад