decor
decor

Поштова Служба США зосередиться на Big Data у наступні 10 років

< Назад
Поштова Служба США зосередиться на Big Data у наступні 10 років

30.09.2021

У той час як Поштова служба Сполучених Штатів розробляє плани на 10 років, генеральний інспектор агенції аналізує останнє десятиліття технологічних інновацій. Таким чином,  переконані в установі, можна зробити висновки щодо того, які впровадження були ефективними, а які ні. 

Поштова служба Сполучених Штатів (USPS) досягла найбільших успіхів у впровадженні технології великих даних, штучного інтелекту та цифрових платформ за останні 10 років. Сюди можна віднести такі нововведення, як, наприклад, розумні штрих-коди. На майбутнє служба бере за мету продовжувати фокусуватися на новітніх технологіях, про що повідомляється у звіті генерального інспектора агенції. 

З 2011 було опубліковано більше ніж 30 звітів, які зазначають значні інноваційні зусилля Поштової Служби. Аудити було зосереджено на чотирьох областях, серед яких поштові інновації, аналітика великих даних, автономні технології та інтелектуальна інфраструктура. 

Зазначимо, що поштові інновації посідають центральну позицію в усій діяльності USPS. Зокрема, інформаційна доставка. Це безкоштовний додаток, що дає змогу користувачам попередньо переглядати свої листи та вміст посилок, і приймати рішення щодо можливих варіантів доставки. Окрім того, сюди можна віднести й QR-коди, що використовують підприємства, політичні організації та інші у рамках маркетингових заходів.

Тоді як поштові інновації зазвичай спрямовані на залучення нових поштових клієнтів, аналітика big data використовується працівниками для оптимізації процесів Поштової Служби. 

Служба не має складнощів із процесом збору даних. Однак використання та обробка величезних обсягів даних, що добуваються щоденно, виявилась складною задачею для працівників USPS. 

“Сучасні методи аналізу та аналітичні алгоритми, що засновані на великих даних, можуть стати значною складовою в процесі розробки нових рішень”, — зазначається у звіті. “Поштова інфраструктура підтримується та удосконалюється. Це можливе тільки завдяки аналітиці big data на усьому ланцюжку поставок”.

У 2006 році Поштова Служба започаткувала програму штрих-кодів Intelligent Mail (IMb) для того, щоб з’явилась можливість відстежувати листи та посилки. Крім того, це також дає змогу аналізувати дані для покращення процесів пошти.

Аналогічно до інших проєктів, IMb використовується комерційними поштовими компаніями в рамках програми Informed Visibility-Mail Tracking and Reporting, або IV-MTR. Програма IV-MTR дозволяє маркетинговим поштовим компаніям відстежувати усі фрагменти поштового відправлення в режимі реального часу.

Збір та аналіка великих даних також розглядається для оптимізації маршрутів доставки. Однак ці зусилля й досі лишаються тільки на стадії активної розробки й не є завершеними. Про це зазначається в доповіді з посиланням на експертів.

Поштова служба також використовує дані в рамках своїх проєктів із залученням технології штучного інтелекту. Наприклад, чат-бот AI Virtual Agent.

Не дивлячись на те, що ці проєкти зараз знаходяться на різних стадіях розробки, інновації із категорії автономних технологій та інтелектуальної інфраструктури не виправдали себе для Поштової служби. Йдеться про автономні транспортні засоби доставки, блокчейн та Інтернет Речей.

“Дотепер участь Поштової служби в цих технологіях обмежувалася дослідженнями та тестуванням”, — зазначається у звіті. “Однак спеціалісти вважають, що в найближчі роки ці інновації будуть надавати все більший вплив на розвиток Служби”.

Стратегія із розвитку USPS на наступні 10 років передбачає виділення 2,4 мільярда доларів на технологічні ініціативи. Це близько 6% фінансування, необхідного для втілення плану в реальне життя. 

Пріоритетними напрямками стратегії є: 

  • розробка цифрових платформ, 
  • аналітика Великих Даних, 
  • штучний інтелект,
  • машинне навчання.

У звіті також наводяться декілька складнощів, пов’язаних із впровадженням нових технологій. Зокрема, це великі розміри Поштової cлужби в порівнянні з іншими компаніями. Також це «юридичні, технічні, фінансові та нормативні» перешкоди, пов’язані з приналежністю до федерального уряду.

< Назад