decor
decor

Аналітики розповіли про 5 проблем з великими даними, що стримують розвиток бізнесу

< Назад
Аналітики розповіли про 5 проблем з великими даними, що стримують розвиток бізнесу

08.12.2021

Компанії шукають шляхи більш ефективного використання потенціалу аналітики Big Data і proptech. Дані стають невіднятним аспектом прийняття рішень у сфері комерційної нерухомості.

Спеціальні пристрої стежать за тим, як використовується простір, надаючи відомості підприємствам, які переходять на гібридні моделі роботи. Технології штучного інтелекту та автоматизації дають можливість відстежувати процеси, допомагаючи виявляти потенціал для підвищення якості надання послуг.

Однак більшість компаній стикається з проблемами при зборі та аналізі великих даних. Часто дані дають неповну картину, і це обмежує цінність отриманого масиву інформації. Крім того, установка систем для збору даних в різних країнах може виявитися проблемним місцем для регуляторів.

“Без належної практики роботи з великими даними, яка призводить до отримання високоякісних даних і дозволяє робити глибокі висновки, компанії виявляються в невигідному становищі, коли йдеться про скорочення витрат, підготовку до можливих ризиків і пошуку можливостей”, — зазначає Майкл Томпсон, керівник відділу BI та аналітики даних в JLL Technologies.

Ось деякі з найбільш поширених складнощів, з якими стикаються компанії при використанні proptech, згідно зі звітом JLL “Перетворення за допомогою технологій“.

1. Застарілі системи

Багато компаній використовують застарілі інструменти, наприклад електронні таблиці, ризикуючи не тільки зробити помилку вручну, але і зберегти інші важливі дані роздільно. Такий поділ даних часто ускладнює обмін і використання інформації командами, а це в підсумку позначається на якості аналітики Big Data.

“Якість інформації та повнота наборів даних — найбільш поширені проблеми”, — зазначає ХоЧун Хо, керівник відділу управління корпоративними даними JLL. “Щоб охопити Інтернет речей, компанії повинні обробляти великі обсяги даних, а для цього потрібні інструменти машинного навчання та автоматизації”.

2. Обмежені навички роботи з даними

Відсутність співробітників з необхідними навичками є поширеною перешкодою для ефективного збору та аналітики великих даних. Наприклад, багато компаній використовують програмне забезпечення для створення систем, які асимілюють та аналізують дані, що були зібрані по всій діяльності компанії. 

Але для того, щоб отримати максимальну користь від цих інструментів, співробітникам часто потрібно додаткове навчання.

3. Непослідовні стандарти

Компанії, що знаходяться в процесі диджиталізації діяльності, нерідко мають різні процеси збору даних в різних командах. Це може привести до несумісних форматів даних, які вимагають трудомісткої стандартизації, що гальмує обмін інформацією, аналіз та впровадження нових технологій.

“Не дивлячись на те, що існують постачальники, які спеціалізуються на програмному забезпеченні для інтеграції розрізнених продуктів, немає галузевого стандарту для зберігання і захисту великих даних, зібраних за допомогою пристроїв proptech”, — зазначає Майкл Еверт, керівник глобального відділу BI & Data Solutions.

4. Складні положення про конфіденційність

Дані proptech, які дають уявлення про поведінку людини, підпадають під регулювання конфіденційності даних, яке відрізняється в різних юрисдикціях — від загальних законів про захист даних в Європі, Бразилії або Сінгапурі до різних законів про конфіденційність США. Для компаній, які намагаються відповідати вимогам в декількох країнах, це може стати серйозною перешкодою.

Проєкти часто зриваються через те, що зацікавлені сторони не впевнені в дотриманні вимог щодо збору даних, які будуть визначати процес прийняття рішень.

5. Відсутність чіткої стратегії роботи з великими даними

З розширенням спектра технологій, які відстежують дані про навколишнє середовище, зайнятості та експлуатації, інтеграція всіх цих точок даних може виявитися складним завданням.

Інвестуючи в інструменти дата-хабу, наприклад в приладові панелі, які асимілюють інформацію з різних відділів і навіть з самого офісного простору, компанії можуть отримувати уявлення про те, як поліпшити кожен аспект свого бізнесу.

< Назад