decor
decor

Аналітика великих даних сприяла доставці рекордних 100 млрд посилок у Китаї за 2021 рік

< Назад
Аналітика великих даних сприяла доставці рекордних 100 млрд посилок у Китаї за 2021 рік

31.01.2022

100-мільярдна посилка була відправлена постачальником мандаринів із селища у китайській провінції Сичуань покупцю в Сіані, провінція Шеньсі.

Сектор доставки посилок Китаю встановив новий рекорд, коли зміг опрацювати понад 100 мільярдів посилок за 2021 рік. Це дало змогу посісти перше місце серед провідних країн-постачальників за кількістю оброблених посилок. Про це повідомило Державне поштове бюро Китаю.

“Вчора ми зібрали мандарини з дерев на нашій плантації, привезли їх на станцію доставки почтових відправлень у селищі вранці, упакували та відправили”, — зазначила Чжан Фуронг, фермерка, яка вирощує мандарини, додавши, що покупець у Сіані має отримати пакет вже через два дні.

“Служба швидкої доставки гарантує, що наші мандарини можуть бути відправлені покупцям у короткі терміни, а також гарантує, що вони залишаться соковитими, свіжими та смачними”, — додала фермерка, сподіваючись, що 100-мільярдна посилка принесе успіх їй та іншим місцевим фермерам, та допоможе їм продати більше цитрусових в цьому та наступному сезоні.

Посилку з мандаринами обробила ZTO Express, одна з найбільших китайських компаній з доставки. Бізнес з доставки посилок у Китаї процвітав за останнє десятиліття разом із національним сектором електронної комерції.

“Китай створив мережу доставки товарів, що охоплює сільські та міські райони по всій країні та з’єднується з усім світом, обслуговуючи майже 700 мільйонів користувачів на день”, — сказав Чен Кай, заступник голови Державного поштового бюро Китаю.

“Служба доставки, що об’єднує мільйони домашніх господарств у всій країні, стала невіднятною складовою життя населення Китаю. Мережа охоплює всі округи та селища та поширюється навіть на маленькі села. Дедалі більше фермерів стають успішнішими та збільшують свої статки завдяки розвитку логістичної мережі”, — додає Чен Кай.

До того ж якість сервісу значно покращилась із впровадженням передових технологій, от як, наприклад аналітики великих даних, штучний інтелект та навігаційні сервіси Beidou.

У 2009 році Державне поштове бюро Китаю створило платформу для аналітики великих даних, що відстежує, збирає та аналізує великі дані, які стосуються кожної посилки, кожного отримувача та кур’єра. Робота з big data сприяє оптимізації процесів та підвищує ефективність зайнятих у галузі фахівців.

Платформа для аналітики big data спрямована на аналіз галузі з використанням даних у реальному часі та надання послуг вищого рівня якості. Це дало змогу покращити логістичні можливості Китаю як масштабного постачальника товарів у світі.

“Платформа служила індустріальним “мозком” для моніторингу та аналізу роботи служб доставки посилок у Китаї, — зазначив Сюй Лянфен, заступник директора відділу управління даними центру безпеки Державного бюро.

“Наприклад, центр може оцінити піковий день під час шопінгу в День парубків, та дозволити компаніям краще підготуватися до нього, щоб уникнути затримок із доставками”, — сказав він.

“Ми також можемо легко зазначити, що завдяки платформі третина посилок відправляється в сільські райони”, — сказав він, додавши, що наступним кроком буде ефективніше використання інструменти аналітики великих даних для надання покращених послуг.

На прикладі Китаю можна побачити, наскільки аналітика великих даних може покращити логістичний сектор і зменшити кількість затримок. 

< Назад