decor
decor

Як Big Data уможливлюють цифрову трансформацію

< Назад
Як Big Data уможливлюють цифрову трансформацію

16.11.2020

Використання великих даних сприяє просуванню штучного інтелекту, цифрового маркетингу, розвиткові 5G та підвищенню кібербезпеки.

Дані — важливий фактор успіху будь-якої організації. Без сумніву, бізнес покладає значні надії на big data. Щодня організації акумулюють величезний обсяг даних, у яких може лежати ключ до їхнього успіху. Інноваційні технології вже інтегровані в процеси багатьох з них, і темпи цифрової трансформації лише пришвидшуються. Портал Analytics Insights розповідає про роль великих даних у цьому процесі.

Штучний інтелект та Big Data

Поєднання штучного інтелекту (ШІ) з аналітикою даних допомагає отримати глибинні інсайти, необхідні для цифрової трансформації. Чимало ІТ-організацій використовують великі дані, щоб згенерувати ідеї для вдосконалення своєї діяльності. Крім того, вони можуть проаналізувати вимоги та уподобання своїх клієнтів.

Використання ШІ вже дозволяє переосмислити бізнес-моделі, а отримані дані можуть стати в пригоді для пошуку цікавих інсайтів про діяльність організацій. Такі технології також допомагають у масштабуванні організаційної інфраструктури, виявляючи наявні “пробіли”, які слід заповнити.

Багато процесів, які раніше вимагали ручного втручання, тепер автоматизовані завдяки аналізу великих даних. Таким чином організації можуть зосередитися на завданнях, які дійсно вимагають людської експертизи. Це ще одна перевага великих даних у цифровій трансформації — фокус організацій узгоджується з даними, які генеруються.

Крім того, цифрова трансформація полегшує збереження клієнтських даних. За допомогою штучного інтелекту можна легко отримати інформацію про споживачів чи продукти. У таких сферах як банківська справа, охорона здоров’я та страхування поєднання великих даних та технологій ШІ покращує операційну діяльність. Користь полягає не тільки у масштабуванні процесів, але й у вдосконаленні продуктів та послуг, зазначають експерти.

Цифровий маркетинг та великі дані

Цифровий маркетинг — одна з ключових сфер діджитал-трансформації, на яку покладаються підприємства. На відміну від традиційного маркетингу, цифровий маркетинг допомагає організації аналізувати поведінку та уподобання споживачів, просувати продукцію та послуги на ринку за допомогою аналізу великих даних, а також підтримувати залученість клієнтів. Цільову аудиторію визначають на основі даних про продажі та доходи від реалізації певної продукції. Поєднання big data та цифрового маркетингу забезпечує кращий доступ організації до різних частин їхньої галузі.

5G та великі дані

Створення надійної комунікаційної мережі є першочерговою умовою для просування цифрової трансформації. Експерти переконані, що big data будуть драйвером успіху 5G-мережі, тим самим прискорюючи і процес діджитал-змін.

Виявлення проблемних процесів

Для успішного цифрового перетворення будь-якої організації використання правильних даних стає обов’язковим. Аналітика великих даних допоможе виявити процеси, які функціонують неефективно, проаналізувати попит та пропозицію. Завдяки цьому організації можуть розробляти нові продукти та послуги, якщо це необхідно, як і продумувати стратегію, яка могла б виправити недоліки у роботі організації ще на початковому етапі.

Кібербезпека

Цифрова трансформація підвищує вразливість організацій до кібератак та шкідливих програм, що робить питання кібербезпеки особливо актуальним. Аналіз великих даних дозволяє визначити сфери з підвищеним ризиком. Це допоможе розширити масштаби заходів безпеки та пом’якшити наслідки можливої атаки.

< Назад