decor
decor

Фахівчиня назвала те, чого бракує індустрії Big Data у 2021 році

< Назад
Фахівчиня назвала те, чого бракує індустрії Big Data у 2021 році

05.02.2021

Як і інші технологічні галузі, світ великих даних (Big Data) еволюціонує та щороку приносить нові зміни. Утім, це не заважає фахівцям висловлювати свої побажання та очікування.  

Мері Шеклетт, президентка Transworld Data, компанії з техологічних досліджень, у дописі для TechRepublic поділилася своїми “мріями” щодо змін в індустрії Big Data та аналітики великих даних у 2021 році.

1. Стандартизація інтернету речей (IoT)

У грудні 2020 року уряд США схвалив норми, за якими провайдери інтернету речей повинні забезпечувати безпеку таких приладів відповідно до конкретних, визначених урядом параметрів. Це спонукає розробників IoT стандартизувати безпеку своїх пристроїв. Це має стати першим крок до стандартизації й інших елементів IoT, наприклад, різноманітного набору операційних систем.

Поки виробники пристроїв IoT та постачальники рішень не досягнуть стандартизації, компаніям-замовникам буде важко досягти повної інтеграції ІоТ до своїх мереж, переконана фахівчиня.

2. Кращі юз-кейси для бізнесу

Є чимало порад, які описують, як розробити варіанти юз-кейсів для бізнесу. “Але що, якщо вже на початку ви не можете знайти хороший юз-кейс?”, – питає Шеклетт.

Вона наголошує, що юз кейси для великих даних повинні робити дві речі:

  • Вони повинні визначати конкретну бізнес-проблему, яка раніше була нерозв’язною, але яка може бути вирішуваною та приносити переваги, якщо big data та аналітика великих даних зможуть вирішити проблему.
  • Юз кейс повинен повертати вимірюване та конкретне значення.

Це не завжди легко, визнає дописувачка. “Наприклад, бухгалтерія може попросити вас розробити аналіз тенденцій, який стосується однієї невеликої області необхідної інформації та може покращити внутрішні операції, але не приносе великої цінності компанії в цілому”.

Питання, які повинні поставити собі ІТ та бізнес-користувачі перед запуском проєкту великих даних, за версіює Шеклтон, такі:

  • Чи юз кейс принесе більше доходів, зменшить витрати чи матиме інший результат, який керівництво вважає дуже цінним?
  • Яка ймовірність успіху проєкту?

Цілеспрямована цифрова трансформація

“Ми все ще перебуваємо в точці, коли занадто багато організацій вважають диджиталізацію успішно завершеною, коли вони оцифрували та зберегли інформацію”, – зазначає експертка. Утім, каже вона, поки організація не почнете активно інтегрувати big data та бізнес-аналітику з іншими корпоративними ІТ-продуктами, вона не отримає достатньої вигоди для бізнесу.

У 2021 році для організацій буде важливо почати використовувати свої цифрові дані через інтеграцію та використання їх з іншими корпоративними системами, переконана вона. 

4. Більша чутливість до клієнтів

Використання аналітики великих даних для прогнозування уподобань споживачів, а потім пропонування продуктів споживачам має величезний успіх у роздрібній торгівлі та інших галузях. “Але коли клієнти досягають точки, коли їм вже досить?”, – ставить питання Шеклетт.

Вона зазначає, що є вже чимало ознак того, що клієнти прагнуть мати контроль над власною приватністю, а також змогу попереждувати комунікацію від компаній у вигляді електронних листів, текстових повідомлень, телефонних дзвінків та повідомлень у месенджерах.

“2021 рік – це рік, коли компанії повинні почати чітко визначати найбільш підходяще місце для рекомендацій та відповідей клієнтам, не переходячи межі конфіденційності”, – пише вона.

6. Усунення шуму

Великі дані сповнені шуму, який нічого не дає для бізнес-аналітики та спричиняє надмірні витрати на обробку та зберігання інформації. “Шум” може виникати у формі даних від мережі та девайсів, або сторонніх даних, які не потрібні вашим юз кейсам.

Щоб зменшувати шум та оптимізувати обробку та зберігання, компаніям варто попередньо усувати сторонні дані, рекомендує дописувачка.

< Назад