decor
decor

Чи варто Роналду продавати сумочки в Індії? Аналітика Big Data каже “так!”

< Назад
Чи варто Роналду продавати сумочки в Індії? Аналітика Big Data каже “так!”

25.02.2021

Футболіст Кріштіану Роналду був би чудовим кандидатом для продажу сумочок в Індії. Усе це показує аналітика великих даних – зокрема, його вплив на населення там, та їхні інтереси.

Кріштіану Роналду – один із найпопулярніших людей у світі, зокрема, за кількістю своїх підписників у Instagram. Чи зміг би він продавати сумочки та гаманці в Індії? Базована в Тель-Авіві ізраїльська платформа штучного інтелекту (ШІ) Humanz, вважає, що він ідеально підійшов би для цієї роботи, пише ZDNet

Проєкт застосував свій алгоритм на футболісті та визначив деякі ключові компоненти, які зробили б його ідеальним кандидатом для маркетингової кампанії там: більше третини (37%) його аудиторії знаходиться в Індії.

Чотири з п’ятірки топ-категорій інтересів його аудиторії: “Стиль життя”, “Мода”, “Краса”, “Подорожі”. “Продукт, який охоплює всі ці категорії, – це “сумочки або гаманці”, – зазначає видання.

Крім того, майже сім з десяти (69%) представниць його жіночої аудиторії достатньо дорослі, щоб самостійно приймати рішення про придбання (від 19 років і старше). Таким чином, ШІ знайшов Ідеальний варіант для брендів. 

ШІ-платформа Humanz також визначила підозрілих (імовірно, несправжніх) користувачів. Машина проаналізувала кожен профіль у соціальній мережі, щоб на основі машинного навчання (МН) визначити, чи є користувач “підозрілим” чи ні.

Цей аналіз даних використовує безліч елементів інформації, зокрема, наявність обличчя на фотографії профілю, співвідношення між фоловерами та підписками, кількість публікацій, рівень залучення, конкретні слова в біографії, а також інші статистичні інструменти.

Розроблений Humanz механізм також обчислює, наскільки ймовірно, що користувач побачить певний допис, за власним статистичним алгоритмом. Відповідно, ймовірність того, що користувач може побачити пост, потім агрегується до оцінки показів.

Ось приклад. Скажімо, у інфлюенсера – 10 тисяч фоловерів. Платформа виявляє та очищає підозрілих фоловерів. Якщо 20% з них “підозрілі”, максимальний бал “охоплення за версіює Humanz” в ідеальному випадку може становити лише 8000.

Далі, для кожного фоловера алгоритм обчислює ймовірність (число від 0 до 1) того, що він чи вона побачить публікацію або ж твіт інфлюенсера.

Шанс для кожного підписника базується на: 

  • кількості реальних підписників, 
  • активності за кількістю дописів, 
  • загальній кількості підписників, 
  • середньому часу в соціальних мережах на основі відкритих джерел,
  • середньому часу перегляду одного допису.

Після аналізу цієї big data, алгоритм агрегує всі ймовірності та обчислює бал “охоплення за версіює Humanz”. Інструмент надає брендам інформацію про те, яким чином він вимірює автентичність фоловерів.

Інфлюенсер-маркетинг є одним із найбільш швидкозростаючих сегментів цифрової реклами, із прогнозованим річним зростанням 32% у період з 2020 по 2025 рік. Із таким значним обсягом ринка, пише ZDNet, важливо мати можливість перевіряти, чи варте те, що вибрали для вашої маркетингової кампанії, вашого бюджету.

Видання зазначає, що несумлінні учасники соцмереж пропонують послуги на кшталт придбання фальшивих фоловерів чи залучення ботів до контенту. Це не приносять бренду жодної користі в довгостроковій перспективі.

“Переконатися, що ваш інфлюенсер насправді справжній, насправді важливо, щоб ваша аудиторія не відвернулась і не пішла в інше місце. Наявність підтверджених авторитетів забезпечить рівень довіри між інфлюенсерами та брендами, щоб захистити бюджет і гарантувати, що бізнес насправді отримує те, за що платить”, – резюмує видання.

< Назад