decor
decor

Звіт: Аналітика великих даних змінить ринок страхування протягом 10 років

< Назад
Звіт: Аналітика великих даних змінить ринок страхування протягом 10 років

24.03.2021

Набори великих даних, що представляють реальних людей, використовуються для представлення інформації особам, які приймають рішення. Поєднання їх з бізнес-аналітикою значно полегшує управління даними.

Нещодавній звіт Інституту страхування Канади (IIC) прогнозує, що технології, які включають штучний інтелект (ШІ) та аналітику великих даних, відіграватимуть велику роль у тому, як зміниться галузь страхування протягом наступних 10 років.  Страховикам доведеться підготуватися відповідно до цих змін, йдеться в документі.

У доповіді під назвою “ШІ та великі дані: наслідки для страхової галузі в Канаді” зазначається, що як штучний інтелект, так і big data трансформують галузь багатьма способами. Причина – безліч можливостей, які вони надають. Особливо, коли мова йде про підтримку андеррайтинг-рішень, управління претензіями, управління інвестиціями, найм та навіть маркетинг.

За прогнозами IIC, “ШІ має потенціал повністю використати потужність даних, щоб краще передбачати і задовольняти потреби споживачів”. Штучний інтелект також може бути використаний, щоб автоматизувати “найбільш нудні” страхові завдання, звільняючи цінний час для працівників страхового сектору.

Своєю чергою, аналітика великих даних передбачає використання провідних інструментів для аналізу складних масивів big data. У минулому страховики мали проводити актуарний аналіз нещодавніх збитків, щоб передбачати майбутні потреби, – щокварталу або щороку. У цьому вони були обмежені своїми потужностями для аналітики. 

Утім, IIC прогнозує, що сучасні технології дозволять страховикам використовувати аналітику в реальному часі. Це допоможе краще зрозуміти потреби споживачів, відстежувати галузеві тенденції та ухвалювати більш обґрунтовані рішення щодо претензій, цін та операцій.

Описуючи цю прийдешню технологічну революцію, IIC зазначає, що “орієнтація на споживачів страхових продуктів та їхню точку зору буде критично важливою, сприяючи широкому застосуванню нових інструментів, систем та технологій”.

Аналітики зазначають, що страховикам також варто звернути увагу на інші галузі, які зазнали швидких змін у відповідь на нові технології, та використати їхній досвід, отриманий щодо управління ризиками. Вони також повинні очікувати, що страхові регулятори зацікавляться тим, як галузь використовує ШІ та великі дані. Відповідно, рекомендує ІІС, страховики повинні відстоювати ці нові підходи та демонструвати, як вони приносять користь клієнтам, щоб зміцнити довіру до страхової галузі.

Канадський інститут надав галузі наступні рекомендації щодо того, як усувати ризики щодо використання ШІ та аналітики великих даних протягом наступних 10 років:

  • Інформувати споживачів.
  • Провадити інновації.
  • Будьте готові до невизначеного регулювання.
  • Створювати нові страхові програми.
  • Не поспішайте робити це правильно (і не бійтеся зазнати невдачі!).
  • Реагувати на зміну споживачів.
  • Інвестувати в нові технології.
  • Прийміть різні погляди на справедливість.
< Назад