decor
decor

Big Data використають для вирішення проблеми заторів у Сеулі

< Назад
Big Data використають для вирішення проблеми заторів у Сеулі

02.04.2021

Аналітичний центр використав великі дані (Big Data), щоб вирішити проблему з перевантаженістю доріг на гігантському оптовому ринку Сеула.

Цифровий аналітичний центр у Сеулі вирішив використати великі дані, щоб вирішити питання з трафіком. Проблемою стало серйозне погіршення ситуації з заторами на гігантському державному оптовому ринку у столиці Південної Кореї, розміром приблизно 76 футбольних полів. 

Вони спричиняють незручності для клієнтів, власників магазинів та мешканців поблизу, таким чином ще й спричиняючи економічні втрати. 

Ринок Гарак, керований держкорпорацією Seoul Agro-Fisheries & Food, розташований на півдні Сеула. Обсяг щоденних перевезень там перевищує 8000 тонн, що спричиняє серйозні корки в комплексі та навколо нього.

Сеульський цифровий фонд на початку квітня заявив, що підписав меморандум про взаєморозуміння з оператором ринку Гарак для усунення незручностей шляхом аналізу великих даних. У квітні вони почнуть збирати дані про затори.

Big Dataі широко використовуються в Південній Кореї для виявлення, аналізу та вирішення суспільних проблем. У грудні 2020 року компанія KT співпрацювала з державними залізничними органами для використання великих даних та вдосконалення обслуговування клієнтів та систем управління.

Аналітика великих даних на корейських дорогах

Корейський дорожний оператор Korea Expressway Corporation публікує інформацію про трафік на своєму веб-сайті roadplus.co.kr. Завдяки використанню великих даних компанія  може заздалегідь прогнозувати дорожні умови. 

До 2008 року корпорація надавала лише дані про дорожний рух у режимі реального часу. Наприклад, система могла сказати лише, скільки годин потрібно їхати на авто до Пусана з Сеула.

Нині корпорація здатна робити прогнози. Вона збирає дані з понад 300 пунктів пропуску, де фіксується тип автомобіля та час проїзду через кожну браму. Системи виявлення транспортних засобів, які вимірюють швидкість автомобіля та рівень дорожнього руху, встановлені кожні 1-2 км на дорогах загальною довжиною приблизно 4000 км. Вся ця інформація надсилається до центру інформації про дорожній рух та науково-дослідного інституту для аналізу.

Щодня через комп’ютери відстежувача трафіку протікає близько 200 мільйонів одиниць даних – це 20 гігабайт інформації. Корпорація накопичує дані з 2007 року та зберігає їх у базі даних. Аналітика поєднує великі дані, зібрані в минулому, та дані про дорожній рух в реальному часі від 5760 під’єднаних камер, встановлених на магістралях, а також прогнози погоди від Корейського метеорологічного управління.

Корейська корпорація попереджає, що основною метою аналітики великих даних є не “абсолютно точний прогноз” дорожньої ситуації. Насправді дослідники кажуть, що навіть прагнуть бути неточними. Їхня роль, в першу чергу, полягає у передбаченні можливих умов дорожнього руху, а потім пропонування водіям переїхати на інші маршрути, сподіваючись, що заторів насправді не має. Якщо звіти про дорожній рух виконують намічену мету, вони, як не дивно, помиляються, кажуть аналітики.

< Назад