Опитування: Big Data досі не узгоджені з цифровою трансформацією
09.04.2021
Диджиталізація – цифрова трансформація – один із головних викликів для сучасних організацій. Утім, не всі частини цього процесу проходять плавно.
Дані можуть бути основою всіх цифрових взаємодій. Утім, більшість підприємств все ще відстають від оптимальних показників ефективності їхньої ідентифікації, а також управління Big Data. Через це бізнес-аналітика стикається зі складнощами. Це висновок останнього опитування 419 керівників підприємств від BARC. Ця організація працює над пошуком проблем з виявленням та використання великих даних, необхідних для успіху в сучасній цифровій економіці.
Хоча більшість організацій мають намір здійснити цифрову трансформацію, наразі мало хто вживає заходів, показало опитування. Наприклад, дев’яносто відсотків респондентів погодились, що інформація має пріоритет у процесі прийняття рішень на підприємстві. Утім, лише 25% заявили, що на даний момент рішення переважно базуються на даних, повідомляє Big Data Quarterly.
“В принципі, всі погоджуються, що дані важливі, і їхнє цільове використання може зробити вирішальний внесок у покращення результатів діяльності компанії”, – зазначили автори опитування. “Але справа в тому, що сьогодні використання даних є надто складним. Вкладення коштів у вдосконалення та бізнес-аналітику, як правило, не є справжнім пріоритетом. Зокрема, особи, що приймають рішення, мало розуміють свої проблеми, пов’язані з даними, та переваги потенційних інвестицій у аналітику даних”.
Питання полягає в тому, що переконати осіб, які приймають рішення, інвестувати в дані, є проблемою курки чи яйця, пишуть автори дослідження. Близько двох третин респондентів, 65%, погоджуються, що цінність даних недостатньо очевидна для менеджменту. Лише 23% вважають, що забезпечення більшої прозорості в цій галузі є важливим способом поліпшити обробку даних.
У звіті про опитування також визначені “найкращі у своєму класі” компанії – вони працюють як керовані даними (data-driven) підприємства. Ці лідери “уже зробили прозорою цінність даних та того, що з них можна зробити. Таким чином, вони створили основу, щоб переконувати управлінців приймати рішень на користь інвестицій у бізнес-аналітику та аналітику великих даних”.
Значення каталогу даних
Каталог даних допоможе задовольнити вимоги підприємства, яке прагне працювати з аналітикою даних, але це вимагає інвестицій від бізнес-користувачів. Характерно, що 60% компаній заявляють, що вони “витрачають багато часу” на ті самі запитання щодо даних або повторення роботи. Три основні підходи до вдосконалення обробки даних включають:
- надання більше інформації про дані (59%),
- визначення чітких обов’язків (57%)
- надання бізнес-глосарію (56%).
“Каталоги даних допомагають задовольнити ці потреби”, – наголосили автори опитування. Цей тип технологій використовується або планується до використання 72% компаній, які брали участь в опитуванні. Більшість (57%) “найкращих у своєму класі” компаній, визначених в ході опитування вже використовують каталоги даних.
Демократизація даних
Більшість респондентів, 74%, заявили, що вони вже аналізують чимало даних, “але не мають умов для використання цих знань у процесах у реальному часі”. Крім того, 58% заявили, що їхні процеси управління даними все ще занадто незрілі, щоб широко розповсюджувати аналітичні дані.
Справжня демократизація даних вимагає нового підходу до того, як обробляються дані на підприємстві, на думку авторів опитування. “Виробники даних повинні розуміти та враховувати, які потреби, пов’язані з даними, мають їхні споживачі. Водночас споживачі даних повинні розуміти вимоги та обмеження процесів виробництва даних. Підприємствам потрібна “нова угода” між виробниками та споживачами даних, яка б ефективно вирішила три основні виклики для поліпшення обробки даних: витрачений час, недостатня прозорість цінності даних та недостатня якість даних”, – ідеться у звіті.